Narrowcasting

november 6, 2012 at 4:43 pm

Narrowcasting is een zeer effectieve manier om een boodschap op heel heldere wijze over te brengen. Uiteraard is het wel belangrijk dat de narrowcasting hiervoor op de juiste wijze wordt ingezet. Wanneer we het hebben over narrowcasting, dan hebben we het beeldschermen. Dit kunnen beeldschermen zijn in de vorm van grote televisieschermen, maar het kunnen ook kleine schermen zijn in bijvoorbeeld informatiezuilen.

De informatie die via narrowcasting wordt weergegeven moet helder en pakkend zijn om het publiek goed te bereiken. Daarnaast is natuurlijk ook de plaatsing van de schermen belangrijk. Wordt er op een narrowcasting systeem informatie weer gegeven over een product voor huidverzorging, dan zal deze in een apotheek aanzienlijk effectiever zijn dan in een bioscoop of op een treinstation. Narrowcasting kan breed worden ingezet. Op internet kunt u een weblog vinden die volledig is gericht op narrowcasting en alles wat hiermee te maken heeft. Uiteraard zijn er bedrijven gespecialiseerd in het realiseren van narrowcasting voor een diversiteit aan ondernemingen.

Narrowcasting kan ondernemingen veel voordeel opleveren, als een hogere omzet en een hogere naamsbekendheid. Ook kan de klanttevredenheid worden verbeterd en kan het imago worden verstrekt. Uiteraard zijn narrowcasting systemen niet alleen goed in te zetten als promotiemateriaal. Zo wordt er ook narrowcasting gebruikt om informatie weer te geven, bijvoorbeeld de aankomst- en vertrektijden op de luchthaven, en de beeldschermen kunnen ook worden gebruikt om verveling tegen te gaan, bijvoorbeeld in de wachtkamer van een ziekenhuis of dokterspost. Lees meer over de mogelijkheden van narrowcasting op deze website.

Leave a reply

vereist

vereist

optional